Karım ev hanımı, eskiden çalışıyordu ama çocuk çok istediğim için eve kapattı kendini, çocuklara bakıyor şimdi. Ama çok kuralcı, aldığım maaşı elimden alır, bana harçlık verir, biriktirir, güvenim tam. Onun dışında yatağa asla çorapla sokmaz, ben böyle eve girince çoraplarımı yere atarım, hemen çöpe atar, beni eğitir yani. Ya da işten gelince dizinin dibinde olmamı ister. Hafta sonları da bir kural koyar, akşam 5'ten sonra eve geleceksin diye ve içki, sigara içirmez evde. Ama buna rağmen karımdan vazgeçemiyorum, bir kere yakasını çektim çok sinirlendiğim için, çok pişman oldum, sonra o da ağlamadı tabii, suratı kıpkırmızı oldu, içinden ağladı. Sizce neden vazgeçemiyorum karımdan, özgürlük düşkünü olmama rağmen
Güncellemeler
17 gü
Guncrldir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, eşinin kuralcılığı seni zorlasa da, ona olan güvenin ve kurduğun derin bağ çok kıymetli. O belki de sizin düzeninizi ve güvenliğinizi sağlamaya çalışıyor. Eşinin senin için vazgeçilmez olması, bu zorlukların ötesinde bir sevgi ve aidiyet hissi taşıdığını gösteriyor. İlişkinizde bu dengeyi bulmak önemli. Belki biraz daha açık iletişim sana iyi gelir. Sevgiyle kal. 🤗💖