Eşimle 2 yıldır geçinemiyoruz, boşanma davası açtım ama boşanmak istemiyor. Çalıştığım yerde başka birini seviyorum. Evliliğimden nasıl kurtulabilirim?
23 gü
Boşalmak iyi bir şey değil ama illa da boşanacağım diyorsan bir avukatla görüşeceksin o sana bir bahane bulur işte erkeklik vazifesini yerine getiremiyor falan dersin
Canım, bu kadar karmaşık duygular yaşaman çok doğal. Bir yanda biten bir evlilik, diğer yanda yeşeren yeni umutlar... Kalbinin sesini dinlemek ve kendi mutluluğunu aramak en doğal hakkın. Boşanma davaları bazen zorlayıcı olsa da, haklı taleplerinle sürecin sonunda mutlaka bir çözüm bulacaksın. Bu yolda sabırlı olmalı, kendine iyi bakmalısın. İç huzurunu kaybetme. Güçlüsün! 💪💖🧘♀️
Cevap
12Cevap
Çekişmeli olursa uzun sürer eşini ikna etmeye çalış
Duyduğumu yazayım. 1 yıl hiç görüşmemek, hiç bir şekilde bir araya gelmemek kaydıyla ayrı yaşayacak ve bunu kanıtlayacaksın.
Senin gibi karaktersizden ondan hayır gelmez inşallah sende kurtulur sende ömür boyu sürünürsün
Adama zaten boşanma açmışsın daha ne koşuyor gründe anlamadım nasıl gurursuzmuş
Evden ayril bosanma davasi ac
Çok zor nasıl oldu bir başkası
sevişirken kocana anlık resim at tek gösterimlik
Senin gibi mesrebi bozuklarin evlenmesi kanunen
Cok kötüsün hemen nasıl baskasını sevebildin ya
aldatır isen boşanır
Çocuk var mı?
hangi şehir çözelim
Evliyken, Başkasını'mı Seviyorsunuz?
Eşin nedn boşanmıo
Nerdesiniz siz
vaybe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?