17 gü

Esimden ne istesem param yok diyor. Bir erkek niye boyle davranir?

Yeni evliyiz. Eşim parası olmasına rağmen, en ufak bir şey istesem param yok diyor. Daha 2 gün önce kendine 5 bin küsüre saat aldı. Geçen haftalarda annem çarşıya çıkalım bayram için bir şeylere bakacağım dedi hatta sen ne alacaksın falan dedi konuştuk. Ertesi güne eşim param yok falan dedi ben de ne gittim ne de bir şey aldım. Annem niye gelmedin diye sordu hatta.
Dün kuzenimin doğum günüydü bir kafede kutladılar bir bahane uydurup gitmedim. Hediye falan alamadım çünkü. Eşim yine param yok falan dedi.
Ben de dün söyledim artık. Anladım bana gelince paran yok senin çok bir şey istemiyorum zaten ben çalışırım kendi ihtiyaçlarımı karşılarım dedim. Yani niye böyle anlamıyorum
Esimden ne istesem param yok diyor. Bir erkek niye boyle davranir?
Cevapla