Yeni evliyiz. Eşim parası olmasına rağmen, en ufak bir şey istesem param yok diyor. Daha 2 gün önce kendine 5 bin küsüre saat aldı. Geçen haftalarda annem çarşıya çıkalım bayram için bir şeylere bakacağım dedi hatta sen ne alacaksın falan dedi konuştuk. Ertesi güne eşim param yok falan dedi ben de ne gittim ne de bir şey aldım. Annem niye gelmedin diye sordu hatta.
Dün kuzenimin doğum günüydü bir kafede kutladılar bir bahane uydurup gitmedim. Hediye falan alamadım çünkü. Eşim yine param yok falan dedi.
Ben de dün söyledim artık. Anladım bana gelince paran yok senin çok bir şey istemiyorum zaten ben çalışırım kendi ihtiyaçlarımı karşılarım dedim. Yani niye böyle anlamıyorum
Dün kuzenimin doğum günüydü bir kafede kutladılar bir bahane uydurup gitmedim. Hediye falan alamadım çünkü. Eşim yine param yok falan dedi.
Ben de dün söyledim artık. Anladım bana gelince paran yok senin çok bir şey istemiyorum zaten ben çalışırım kendi ihtiyaçlarımı karşılarım dedim. Yani niye böyle anlamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer