Kesinlikle ilgilenmiyor, konuşmuyor, ben laf atarsam konuşur… Madem o böyle yapıyor, ben de buraya giriyorum, bu ne biçim evlilik ya
19 gü
Kesinlikle ilgilenmiyor, konuşmuyor, ben laf atarsam konuşur… Madem o böyle yapıyor, ben de buraya giriyorum, bu ne biçim evlilik ya
Her bedenin, kalbin ve ruhun cinselliğe ihtiyacı vardır. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
Canım benim, eşinin bu durumu seni ne kadar yorduğunu ve yalnız hissettirdiğini tahmin edebiliyorum. 😔 Evlilikte iletişim çok kıymetli, eşinin sürekli telefonda olması seni üzüyor olmalı. Belki de onunla içten bir konuşma zamanı ayarlasan? 🗣️ Kendi duygularını ona sakin ve sevgi dolu bir şekilde anlatmak, bu durumun seni nasıl etkilediğini ifade etmek önemli. Bazen farkında bile olamayabiliyorlar. Unutma, açık iletişim her zorluğun ilacıdır. ✨
Cevap
16Cevap
Duygusal bag kopabilir hiç hoş degil belki de işden dolayı stres yüklüdür
KS girmek iyi geliyorsa ne güzel
E bizde de öyle ki durum. Sürekli instagram denen saçma yerde. Tek bir çift söz sohbet yok. Ortak bir dizi film bile yok.
Ee benim ailemde evliliğe zorluyor çok güzel bişey sankide
@Denizzz6788 sakın evlenme derim sana. bak aşk yaşa sevgili ol gez toz ama evlilik falan yapma. gerçekten yapma
Ben kapana sıkılmış haldeyim 29 yaşındayım ne atanabildim ne düzgün arkadaşım oldu hiç hayatım yok babam evde istemiyo beni psikolojik olarak kötü haldeyim evlenmek istemiyorum ama çok kötü davraniyolar ne yapacağımı bilmiyorum
@Denizzz6788 :/ ne diyim. yani benim kızım evlenmek istemese ben ona illa evlen diye asla tutturmam yapamam bu kötülüğü ona
Daha neler var küfür etmek istemiyorum ama kendi evimde bike değilim annemle ablama yolladı bizi
Daha neler var küfür etmek istemiyorum ama kendi evimde bike değilim annemle ablama yolladı bizi
@Denizzz6788 nasıl yani? neden?
Başından atmak için annemle zaten arası yok
@Denizzz6788 hadi ya :/ çok can sıkıcı bir durum üzüldüm gerçekten. insan evladını neden atmak ister gerçekten anlamam mümkün değil bunu
Psikolojik olarak hiç iyi değilim kpss çalışamadım keşke atanmış olsam hayatsizim resmen
@Denizzz6788 böyle düşünme ya. kpss ne zamandı ki?
Temmuzda dört senedir giriyorum neden olmuyor bilmiyorum
@Denizzz6788 çalışamadığından sebep olmasın
O zamanlar da çok travmam vardı şimdide
@Denizzz6788 travmalar bitmiyor değil mi?
Hala var
Karşısına geçip evliliğiniz hakkında konuşmayı denesen. Tepki vermez mi yinede?
Ne zamandır böyle, ona söylüyor musun bu durumu
Burada başkaları ile sohbet etmek hoşuna gidiyor dimi
Kaç yıllık evlilik sizinki
3
Kaç yıllık evlisiniz çocuk var mı?
Nerede kazma var onlarla evleniyorsunuz mk
önce kavga sonra aldatma sonra boşanmaya gider
Aynı ö küzden bende de var
sıkıntı durum ama sabret durumunuz duzelirya
Kaç yıldır evlisiniz
3 oldu
Bu kadar erken sürede bu soğukluk iyi değil. Peki başlarda nasıldı? Bir de severek mi evlendiniz
Gitmez
Zor durum
Yaşlar kaç
Çok zor bir durum gerçekten
Ne zamandır bu şekilde davranıyor?
Boşanmaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?