Hayatıma giren kişi başlangıçta bana bekâr olduğunu söyledi. Daha sonra evli olduğunu öğrendim. Bunu öğrendiğimde defalarca ayrılmak istedim ama peşimi bırakmadı. Ayrılmak istediğim dönemlerde tehditler, baskılar ve ailemle ilgili rahatsız edici davranışlar da oldu.
Bana eşiyle arasının kötü olduğunu, ailesi ve çevresi nedeniyle boşanamayacağını söyledi. Bunun yanında dini nikâh yapabileceğimizi, bana ev aldığını hatta evi üzerime yapacağını bile söyledi. Bana sen zaten ayrılmış bir kadınsın ailen sürekli mi yanında ileride yalnız kalırsın ben art niyetli değilim dedi. Ben ailemin bunu kabul etmeyeceğini, böyle bir ilişki istemediğimi söyledim. Fakat zaman geçtikçe davranışları değişti. Başlarda beni kaybetmemek için uğraşan kişi, artık günlerce yazmayan, ilgisiz davranan biri hâline geldi. Bana karşı ciddi bir adım atmıyor ama tamamen de hayatımdan çıkmıyor. Ama her ayrılığımda bir süre sonra dönüyor. Ayrıca başka kadınlarla da görüştüğünü veya konuştuğunu öğrendim. Buna rağmen zaman zaman bana yazmaya devam ediyor. Ben artık arkadaş kalmayı bile denedim ama psikolojim bozuldu ona bağımlı gibiyim, ayrılan taraf oluyorum ama en acı çeken de ben oluyorum, onu engellemeliyim, yazdı mı cevap vermemeliyim diye zorluyorum hatta üzülüyorum ama olmayınca da ben beceremedim, bu kadar acı çekiyorum ama onunla olamıyorum diye yıpranıyorum ve en çok zorlandığım konu şu: Başlangıçta istemeyen taraf bendim, o ise ısrar eden taraftı. Defalarca ayrılan taraf da çoğu zaman bendim çünkü çok yoruldum, çok kırıldım ve aynı şeyleri yaşamaktan bıktım. Ama buna rağmen bugün yaşananları kendime yediremiyorum. Çünkü beni ikna eden, peşimden koşan, büyük sözler veren, vazgeçmeyen kişi oydu. Şimdi ise ne verdiği sözlerin arkasında duruyor ne ciddi bir adım atıyor ne de bana değer verdiğini hissettiriyor. Buna rağmen tamamen de gitmiyor. Aslında onu geri istemiyorum. Tekrar aynı şeyleri yaşamak da istemiyorum. Ama bir insanın bu kadar uğraşıp hayatıma girmesi, beni kendine bağlaması, sonra da bu kadar umursamaz davranması zoruma gidiyor. Galiba asıl kabullenemediğim şey de bu. Ben intikam almak istiyorum çünkü 3 yılım çöp oldu, psikolojim bozuldu, onla sürekli ayrılıklar yaşadık, gerek istekleri konusunda gerek ilgisizliği ve evli oluşu ama kopamıyorum, yediremiyorum da ne yapmalıyım, böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç lütfen bana yardım edin, çok kopmaya çalıştım, bataklık gibi, her ayrılıkta daha bağlandım🥲
Bana eşiyle arasının kötü olduğunu, ailesi ve çevresi nedeniyle boşanamayacağını söyledi. Bunun yanında dini nikâh yapabileceğimizi, bana ev aldığını hatta evi üzerime yapacağını bile söyledi. Bana sen zaten ayrılmış bir kadınsın ailen sürekli mi yanında ileride yalnız kalırsın ben art niyetli değilim dedi. Ben ailemin bunu kabul etmeyeceğini, böyle bir ilişki istemediğimi söyledim. Fakat zaman geçtikçe davranışları değişti. Başlarda beni kaybetmemek için uğraşan kişi, artık günlerce yazmayan, ilgisiz davranan biri hâline geldi. Bana karşı ciddi bir adım atmıyor ama tamamen de hayatımdan çıkmıyor. Ama her ayrılığımda bir süre sonra dönüyor. Ayrıca başka kadınlarla da görüştüğünü veya konuştuğunu öğrendim. Buna rağmen zaman zaman bana yazmaya devam ediyor. Ben artık arkadaş kalmayı bile denedim ama psikolojim bozuldu ona bağımlı gibiyim, ayrılan taraf oluyorum ama en acı çeken de ben oluyorum, onu engellemeliyim, yazdı mı cevap vermemeliyim diye zorluyorum hatta üzülüyorum ama olmayınca da ben beceremedim, bu kadar acı çekiyorum ama onunla olamıyorum diye yıpranıyorum ve en çok zorlandığım konu şu: Başlangıçta istemeyen taraf bendim, o ise ısrar eden taraftı. Defalarca ayrılan taraf da çoğu zaman bendim çünkü çok yoruldum, çok kırıldım ve aynı şeyleri yaşamaktan bıktım. Ama buna rağmen bugün yaşananları kendime yediremiyorum. Çünkü beni ikna eden, peşimden koşan, büyük sözler veren, vazgeçmeyen kişi oydu. Şimdi ise ne verdiği sözlerin arkasında duruyor ne ciddi bir adım atıyor ne de bana değer verdiğini hissettiriyor. Buna rağmen tamamen de gitmiyor. Aslında onu geri istemiyorum. Tekrar aynı şeyleri yaşamak da istemiyorum. Ama bir insanın bu kadar uğraşıp hayatıma girmesi, beni kendine bağlaması, sonra da bu kadar umursamaz davranması zoruma gidiyor. Galiba asıl kabullenemediğim şey de bu. Ben intikam almak istiyorum çünkü 3 yılım çöp oldu, psikolojim bozuldu, onla sürekli ayrılıklar yaşadık, gerek istekleri konusunda gerek ilgisizliği ve evli oluşu ama kopamıyorum, yediremiyorum da ne yapmalıyım, böyle bir durum yaşayan oldu mu hiç lütfen bana yardım edin, çok kopmaya çalıştım, bataklık gibi, her ayrılıkta daha bağlandım🥲
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer