20 gü

Bir ailede 2 kişinin çalışıp zor geçinildiği ülkede mutluluk aranır mı? 💔

Eniştem 39k alıyor ablam 32k

  • Kira 18k
  • Aidat 1800₺
  • faturalar 5400₺
  • mutfak ve yeme içme 14700₺
  • çocuk giderleri min 5k
  • Planda olmayan giderler min 7-8k

Tek çocuklu aile iki kişi çalışıyorlar 70k üzeri gelir var aylık hiç dışarı çıkmadan 55-60k gider oluyor!

Anne çalışıyor ev işleri aksıyor, yemek aksıyor, evde sürekli huzursuzluk oluyor, çocuğa da yansıyor!

Tek maaş ile 5-6 kişinin geçindiği devir sona erdi…

Bir ailede 2 kişinin çalışıp zor geçinildiği ülkede mutluluk aranır mı? 💔
Bir ailede 2 kişinin çalışıp zor geçinildiği ülkede mutluluk aranır mı? 💔
Cevapla