20 gü

Eşimin abisi eşimi ağlattı ben mi sebep oldum sizce ?

Eşim 6 ay tutuklu kaldı trafik kazasından dolayı, bu sürede ben de abisinden borç aldım geçimimi sağlamak için. Çok pişman oldum, eşim çıkınca ödeyemedi, rezil etti kocamı. "Öde öde" dedi, o da "Abi söz ödeyeceğim, para cezamı ödeyeyim" dedi, o da "Hayır öde" deyince eşim bana "Ne yapacaksan yap da gelme kapıma" dedi. Abisi de "Oyna" dedi, oynattı, "Çöm" dedi, ben yeter dedim, "Çık" dedim, "Karışma" dedi, "Sen benim çoban köpeğimsin değil mi?" dedi, "Evet çoban köpeğiyim ben" dedi eşim de. Sonra yerde ağlamaya başladı, abisi de öyle görünce "Şaka yaptım, özür dilerim, bana borcun yok kardeşim" dedi, çıktı. Ben de "Defol" dedim, kapattım. Şimdi de vicdan azabı çekiyorum. "Benim yüzümden mi oldu?" diye, "Nereden bileceksin" diyor eşim ama affedemiyorum kendimi.
Eşimin abisi eşimi ağlattı ben mi sebep oldum sizce ?
Cevapla