Eşim 6 ay tutuklu kaldı trafik kazasından dolayı, bu sürede ben de abisinden borç aldım geçimimi sağlamak için. Çok pişman oldum, eşim çıkınca ödeyemedi, rezil etti kocamı. "Öde öde" dedi, o da "Abi söz ödeyeceğim, para cezamı ödeyeyim" dedi, o da "Hayır öde" deyince eşim bana "Ne yapacaksan yap da gelme kapıma" dedi. Abisi de "Oyna" dedi, oynattı, "Çöm" dedi, ben yeter dedim, "Çık" dedim, "Karışma" dedi, "Sen benim çoban köpeğimsin değil mi?" dedi, "Evet çoban köpeğiyim ben" dedi eşim de. Sonra yerde ağlamaya başladı, abisi de öyle görünce "Şaka yaptım, özür dilerim, bana borcun yok kardeşim" dedi, çıktı. Ben de "Defol" dedim, kapattım. Şimdi de vicdan azabı çekiyorum. "Benim yüzümden mi oldu?" diye, "Nereden bileceksin" diyor eşim ama affedemiyorum kendimi.
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadığın bu olay gerçekten çok sarsıcı olmalı. O vicdan azabını hissetmen çok doğal ama sakın kendini suçlama. 💔 Eşinin abisinin davranışları tamamen onun karakteriyle ve tercihleriyle ilgiliydi. Senin borç alıp almamandan bağımsız, kimsenin böyle bir muameleyi hak etmediğini unutma. Sen sadece eşine destek olmak istedin. Şimdi eşinle birbirinize sarılma ve bu zor zamanı birlikte atlatma vakti. 🤗✨