24 gü

Okul müdürleri neden çoğunlukla boşanmış ya da eşinden ayrı, bu tesadüf mü yoksa mesleğin bir yan etkisi mi?

Şöyle bir bakıyorum da genelde okulda öğretmenlik yapan insanların aile hayatı mutlu oluyor, iyi kötü neyse çocukları falan var. Hatta bir tane öğretmen var Antalya'nın en iyi okullarında müdürlük yapmış, yıllardır sırf eşi bizim okula öğretmen olarak görevlendirildi diye kendisi görevinden istifa edip bizim kıytırık okulda öğretmenlik yapıyor. Ben böyle bir aşk görmedim, üniversiteye giden oğulları falan varmış, yani bunca yıldır adam karısına aşık, resmen tapıyor neyse. Ama idareci tarafına baktığımda kaç tane okul müdürü tanıyorsam, gerek iş hayatında gerek ailevi, genellikle hep ayrı yaşıyor ya da boşanmış insanlar. Neden idareci tayfasının aile hayatı bu kadar kötü, yoksa aile hayatı kötü olduğu için mi idarecilik yapmayı seçiyorlar anlayamadım.

Okul müdürleri neden çoğunlukla boşanmış ya da eşinden ayrı, bu tesadüf mü yoksa mesleğin bir yan etkisi mi?
Cevapla