22 gü

Kızım neden kendi ülkesinde mülteci gibi hissediyor, neden Türk arkadaşı yok?

38 yaşındayım evliyim 18 yaşında kızım var ırkçı değilim biz Türk'üz tayinden dolayı doğuda yaşadık ama doğulu değiliz şu an batıda yaşıyoruz çocuk sadece Kürtler ve Araplarla arkadaş dillerini bile konuşuyor buralıları hiç sevmiyor çok dışlanıyor sürekli sorun yaşıyor kendi ülkesinde mülteci gibi yaşıyor bu çocuk öyle söyleyeyim size dillerinin konuşulması onların çok hoşuna gidiyor Kürtlere misafirliğe gittiğimizde evde Kürtçe konuşuluyor kızım da konuşuyor Araplar da aynı şekilde doğulular kızımı neden seviyor buralılar neden kızımı dışlıyor bir tane bile Türk arkadaşı yok kendisi hâlinden memnun
Kızım neden kendi ülkesinde mülteci gibi hissediyor, neden Türk arkadaşı yok?
Cevapla