Kızımın sadece Kürt ve Arap arkadaşları olması normal mi, ben bu duruma nasıl tepki vermeliyim?

38 yaşındayım, evliyim çocuk var kız 18 yaşında ırkçı değilim biz Türk'üz kızımın sadece 2 yılı doğuda geçti şimdi 5 senedir batıda yaşıyoruz bir tane bile Türk arkadaşı yok bakıyorum hep Kürtlerle Araplarla arkadaş doğulular yani evde onların dilini bile konuşuyor arkadaşları gibi davranıyor bundan rahatsızım konu ırkçılık değil bana çocuğumun durumu normal gelmiyor bu duruma nasıl bir tepki göstermeliyim
Kızımın sadece Kürt ve Arap arkadaşları olması normal mi, ben bu duruma nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla