38 yaşındayım evliyim çocuğum var kız 18 yaşında ırkçı değilim yanlış anlaşılmasın biz Türk'üz 5 yıldır batıda yaşıyoruz daha önce doğudaydık 2 yıl kaldık çocuk doğuda doğup büyümedi yani doğuda Kürt Arap nüfus fazla olduğu için ilk arkadaşlığı onlarda gördü haliyle şimdi de durumu aynı bakıyorum hep Kürtlerle Araplarla arkadaş 1 tane bile Türk arkadaşı yok Türk arkadaşlarım beni arasına almıyor sevmiyor diyor Türk olup Türkler tarafından dışlanan ilk defa çocuğumu görüyorum bu konudan rahatsızım evde Kürtçe Arapça bile konuşuyor ne bu doğu hayranlığı anlamıyorum Türk olup Türkler tarafından dışlanan çocuk için ne yapılmalı kendisi halinden memnun
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer