23 gü

Enişteme ve ablama çok sinirleniyorum haklı mıyım?

Bana sürekli hediye tatlı vs alıyorlar, karşılıklı mı asla! Waffle almışlar kocaman, eniştem geldi elime koydu, bir baktım çocuklarını da aradan sıkıştırıp eve sokup beni itip kapıyı kapattı, ablamla el ele koşarak gittiler. Her pazar bunu yaşıyorum, yeğenlerim de çok yaramaz, birisi 3 birisi 5 yaşında. 5 yaşında olan sürekli soru soruyor sanarsın bilim adamı olacak, niye pembe çorap giydin, senin niye burnun akıyor, niye suyu bu kadar doldurdun. En son anının mı dedim, gitmiş babama söylemiş, ananın a... diye küfür öğrettim diye azar yedim. Sevgilimle konuşacağım, gelip bakıyor, babama söylüyor abi abi diye. Sevgilimi öğrendiler, azar yedim.

Enişteme ve ablama çok sinirleniyorum haklı mıyım?
Cevapla