Bir özel okulun yakınında iş yerim. Yola dik pozisyonda park yerinden çıkacakken tam önünde boylu boyunca barikat kurmuşçasına park etmiş bir araç gördüm. Onun hemen önünde bir araç daha. Aynı şekilde...
Cadde de "duraklama ve park etme yasağı" tabelası açık bir şekilde görülüyor. Okulun da veliler için bir otopark alanı mevcut. Sadece 50 metre ileride, boş ve girişi de açık.
Önce "Dıt dıt.." yaptım. Baktım ses yok... Sonra biraz sert bir şekilde "Çekil şuradan, 50 metre ileride otopark var!!!" diye bağırdım camdan..
Kadın biraz panikledi, "Saygısız, saygısız insan mısın sen? Çocuğu okula bırakıyorum!" diye çıkıştı.
Onun hatalı parkı yüzünden çıkarken ben arabayı patlatıyordum az kalsın. "Bak belanı başka yerde ara vs." dedi.
Benim hakkımı hiçe sayan birine ben neden saygı duyayım? Kadın olduğu için mi sadece?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer