26 gü

Trafik kuralı çiğneyip beni park yerimde kilitleyen kadın sürücüye saygı duymak zorunda mıyım?

Bir özel okulun yakınında iş yerim. Yola dik pozisyonda park yerinden çıkacakken tam önünde boylu boyunca barikat kurmuşçasına park etmiş bir araç gördüm. Onun hemen önünde bir araç daha. Aynı şekilde...

Cadde de "duraklama ve park etme yasağı" tabelası açık bir şekilde görülüyor. Okulun da veliler için bir otopark alanı mevcut. Sadece 50 metre ileride, boş ve girişi de açık.

Önce "Dıt dıt.." yaptım. Baktım ses yok... Sonra biraz sert bir şekilde "Çekil şuradan, 50 metre ileride otopark var!!!" diye bağırdım camdan..

Kadın biraz panikledi, "Saygısız, saygısız insan mısın sen? Çocuğu okula bırakıyorum!" diye çıkıştı.

Onun hatalı parkı yüzünden çıkarken ben arabayı patlatıyordum az kalsın. "Bak belanı başka yerde ara vs." dedi.

Benim hakkımı hiçe sayan birine ben neden saygı duyayım? Kadın olduğu için mi sadece?

Trafik kuralı çiğneyip beni park yerimde kilitleyen kadın sürücüye saygı duymak zorunda mıyım?
Cevapla