Bugün sokakta kuzenimle telefonla konuşarak yürürken hiç tanımadığım bir çocuk yanıma geldi. Yanındaki arkadaşları önden ilerledi, kendisi ise durduk yere gelip elimi sıktı. "Kimsin sen?" deyince, "Tanımazsın abi, seni sevdim ondan" gibi saçma bir açıklama yaptı. Telefonla konuşan birine bu kadar rahat yaklaşma özgüvenini nereden buluyorlar anlamadım.
Bu olaydan birkaç dakika sonra da yanımda bir araba durdu. İçindeki adam "Sigaran var mı?" diye sordu. Ben de "Sigara içecek bir tipim mi var, baksana" dedim. Yanındaki güldü, adam da güldü ve basıp gittiler.
Olayın yaşandığı yer oldukça tenha, karanlık ve kimsenin olmadığı bir sokaktı; üstelik gece vaktiydi. İnsanlardaki bu tuhaf cesaretin sebebi nedir? Acaba dışarıya çok "temiz/sakin aile çocuğu" imajı verdiğim için mi beni gözlerine kestiriyorlar? Bu tarz durumlarda nasıl bir duruş sergilemek lazım, sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer