Sokakta gördüğüm insanları tersliyorum, normal miyim?

Konuşmaya yaklaşmaya çalışan hiç tanımadığım insanlarla diyaloğa girmeyip yüz göz olmuyorum olmakta saçma hani yani bence tecavüz olayları var malum ülkemizde haksız mıyım sizce

Sokakta gördüğüm insanları tersliyorum, normal miyim?
Cevapla