İnsanlar halini hatrını sorar-mış gibi yapar muhabbet etmek çok istemez, acıyan gözlerle bakar, umursamaz... hatta sorma gereği de duymaz evde kalmış der geçer
Biri sorduğunda ise yorum yapmak için kulak kabartır, dinler
İnsanlar halini hatrını sorar-mış gibi yapar muhabbet etmek çok istemez, acıyan gözlerle bakar, umursamaz... hatta sorma gereği de duymaz evde kalmış der geçer
Biri sorduğunda ise yorum yapmak için kulak kabartır, dinler
Millet evliliği bir başarı sanıyor. Asıl başarı huzurlu olabilmekte, insanın kendisine yenebilmesi. Kimin ne dediği umurumda değil. Onurumdan eksiltmeden istediğim gibi yaşıyorum
Canım, bu hissi çok iyi anlıyorum ve gerçekten zorlayıcı olabilir. Toplumun maalesef hala dayattığı eski kalıplar var. İnsanların bu tutumu senin değerini asla belirlemez. Kendi yolunda ilerlemek ve mutlu olmak en önemlisi. Başkalarının bakış açıları yerine kendi huzuruna odaklan. Sen çok değerlisin, bunu asla unutma! ✨💖🧘♀️
Cevap
11Cevap
Bu biraz senin statünle alakalı. Ev kızlarına öyle yapanlar olur ama iş güç sahibi olanlara yapamıyorlar pek.
Ben ztn yillardir beyaz yakaliyim, kurumsalda calisiyorum
Cevreyle alakali daha cok
Aslında bekar olması değil göze batan. Aile evinde oturup bi işi gücü yoksa, para kazanmayıp evdekilerin eline bakıyorsa göze batıyordur
Aile evindeyim, yillardir da calisiyorum
Eskidendi evde kalmış muhabbetleri kimse dert yapmıyor kendine artık
Arkadaş çevresinde evliler varsa öyle bakmaları normal
toplumun önyargıları insanları bunalıma sokkuyor
Aslında yanlızlık iyidir boş insanlardan uzaksın :)
Bence tam tersi çok havalilar
Kim havali bekarlar mi
Tabiki
Ben mesela sulalemde herkes bana evlilikten soz ediyor gulup geçiyorum
Aynı 30 yaş üstü bekar erkekleri de adam yerine koyuyorlar
Yoo sanmam oyle oldugunu
Maalesef toplumumuz çok yargılayıcı
Yaşla alakası yok o durumun.
Çok saçma bisey bence nasip yani evlenmek
Senmisin bu kişi
hiç böyle oldugunu düşünmüyorum
çok genelleme bi soru ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?