26 gü

30 üstü ama bekar olan kimsenin "insan yerine konulmayışı" ?

İnsanlar halini hatrını sorar-mış gibi yapar muhabbet etmek çok istemez, acıyan gözlerle bakar, umursamaz... hatta sorma gereği de duymaz evde kalmış der geçer

Biri sorduğunda ise yorum yapmak için kulak kabartır, dinler

30 üstü ama bekar olan kimsenin "insan yerine konulmayışı" ?
Cevapla