28 gü

8 yildir kapaliyim, acilmak istiyorum ama hangisiyle mutlu olacagima nasil karar verecegim?

Biliyorum, benim hayatım, nasıl iyi hissediyorsam öyle olmalıyım ama ben bir şey hissedemiyorum, kapalı halimi de seviyorum, açık halimi de. Yıllardır açılmak istiyorum, aileme de söyledim, sorun çıkarmadılar. Şimdi sorun benim, dışarı açık çıkınca çok garip ve pişman hissediyorum ama kapalı çıkınca da aynısı oluyor. 8 yıldır kapalıyım, 4 yıldır falan açılma düşüncesi kafamda, hep bu sene daha bir coştu ve bu yola girdim ama elim ayağıma dolaştı, napıcam?

8 yildir kapaliyim, acilmak istiyorum ama hangisiyle mutlu olacagima nasil karar verecegim?
Cevapla