- Eşimle fena kavga ettik, alt katta da ailesi oturduğu için onların gözü önünde oldu bazı şeyler. Evimin anahtarını ailesinin yanında masaya çarptım, çantamı alıp çıktım. Kaynanam arkamdan koştu durdurmak için, benimle konuşup eve döndürdü. Belki o an sinirle yaptığım şey saygısızlıktı ama onun ailesine değildi.. Eşime kızdığım içindi.. Ertesi gün bayram sabahı ne kadar suçlu ve hatalı olursam olayım ailesinin elini öptüm bayramlaştım, yaptığım şey için özür diledim.. Sonra eşimle benim kendi ailemin yanına bayramlaşmak üzere yola çıktık, yakın yerde ailem de… Beni kapının önünde bırakıp eşim işe gitti, ailemle bayramlaşmadan.. Ne aradı ailemi ne de bayramlaştı çünkü ben onun ailesinin önünde eşimi küçük düşürmüşüm, saygısızlık etmişim. O da benim aileme bayramlaşmaya gelmedi. Ailem eşimi sordu, eşimi kötü görmesinler diye söylemedim, işe acil gitmek zorunda kaldı dedim. Şu an eşime kırgınlar biraz. Kardeşim ise annemle babamı aramazsa bir daha bu eve gelmesin dedi. Eşimi arıyorum sırf böyle şeyler olmasın diye, aramicam git söyle ailene, eşime ailesinin yanında böyle böyle yaptım de, eşim ondan gelmedi de diye çok gücüme gidiyor bazı şeyler.
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer