27 gü

Turkiyedeki erkeklerin ana kuzuluğu saka mı?

Turkiyedeki erkeklerin ana kuzuluğu saka mı?

Bir tarafta 70 yaşına gelmiş yaşayacağını yaşamış torun sahibi olmuş 10-15 yıl daha ömrü olan birisi

Diğer tarafta gençliğinin baharında daha önünde hayat olan 2 tane evladının annesi var.

15 yaşında bir çocuk annesiz kalsa kanadı kırık kalır hayat boyu bir destek mekanizması olmaz ama çoluk çocuğa sahip bir erkeğin 70 yaşındaki annesi ölse elbette üzülür ama hayatında bir şey eksilmez

Ama nedense yüzde 100'ü 2 genç çocuğun annesi olan eşlerini kurtarmak yerine kendi 70 yaşındaki annelerini kurtarmayı seçiyor

Güncellemeler
27 gü
Erkeklerde maalesef mantık yok. Erkeklerin mantığı ile yasadigini söyleyenler de yaniliyor. Erkekler tamamen duygusal odaklı bakiyorlar. Bu soruya zaten 10-15 yıl ömrü kalmiş birini sırf kendisi uzulmesin diye 2 cocugu annesiz birakmayi seçenler asiri duygusal ve mantiktan uzaklardır.
Turkiyedeki erkeklerin ana kuzuluğu saka mı?
Cevapla