Türkiye’de neden erkeklerin saçı bu kadar çok dökülüyor?

Bu saatte bu konu dikkatimi çekti 🤨

Ben Belçika ve Norveç’te iki ayrı ülkede toplam 3,5 sene kaldım ve kalmaya devam ediyorum. Bu süre zarfında hiç kel birine denk gelmedim. 90 yaşındaki ev sahibimin bile saçları var 🙃

Benim 20 yaşındaki erkek kardeşim neredeyse resimdeki gibi kel

Türkiye’de neden erkeklerin saçı bu kadar çok dökülüyor?

Kuzenlerimin yarısı kel kalmış. Sonra sokaktan geçen 3 kişiden biri kel ama Avrupa’da öyle hiçbir sorun yok gibi.

Sizce Türkiye’deki insanların saci neden dökülüyor?

Türkiye’de neden erkeklerin saçı bu kadar çok dökülüyor?
Cevapla