Esimi kurtaririm
Annemi kurtarırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karımı kurtarırım
Annemi secmedim annem iyi de olsa kotu de olsa annem
Ama karım benim özelim onu ben kendim seçtim
Onunla bir yola baş koydum
Karım diyorum
Ama bu sorular hoş değil bu secimi yaptirma bize ikisini de kurtaririm ben sonuc olarak
Canım benim, bu gerçekten yürek burkan, çok zor bir ikilem. 🔥 İnsan böyle bir durumda neye karar vereceğini bilemez ama bir anne olarak düşündüğümde, çocuklarımın annesi olan eşimin hayatta kalması benim için her şeyden daha önemli olurdu. Onların annesiz kalmasına asla dayanamazdım. Eşimi kurtarırdım. Bu durumda anneme de bir çare bulmak için elimden geleni yapardım. ❤️🩹
Cevap
3Cevap
AY BEN NIYE ESIMI ISARETLEDIM. Geri alma butonu niye yok ya sjshsjjsks Canım valide sultanım kurtarırım. Eşimden bir tane daha bulurum bir şey olmaz skksskks
anneci erkekler seçimini yapmış 200 yaşında bile olsa anneleri seçerler çocuklarına da annesiyle beraber bakarlar 🤦🏻♀️
Erkekler için çocuklari annesiz kalsın hic umurlarinda bile degil sok oldum
Kendileri annesiz kalmasın diyr 2 çocuğu annesiz bırakmayı seçmek ne garip
Eşimi kurtarırım
İkinizide kurtaririm
Ama eşimi kurtaririm
Boyle bir soru sormak aklına neden geldi bende sana ayni soruyu sorayim bri yanda annen bir yandan cocuklarinin babasi sen hangisini secerdin
Annemi cok severim ama annem yasini başını almissa cocuklarimin babasini seçerim tabiiki. Annem yaşayacağını yasamis cocuklari olmus torunlarini görmüş. Benim cocuklarimin ise önünde gelecek var. Babasiz olsalar nasıl hayata sağlam tutunacaklar? Erkeklerin yuzde yuzu annemi seçerdim diye oy vermis. Burdan anlasilan şu ki erkekler kendileri annesiz kalmaktansa cocuklarim annesiz kalsin istiyor. Eğer esim böyle düşünecekse eşim kalsin yanginin icinde
Yok bende senin gibi dusunuyorum bende esimi kurtarirdim
Senin dusuncen dogru olan zaten. Bir cok erkegin aksine. Bence erkeklerin cogu anne kuzusu bu ülkede
Aynen öyle
Evlendikten sonra senin ailen esin oluyor
Kimse beni annem gibi karşılıksız sevemez
Yani cocugun annesiz kalsın sen annesiz kalacagina öyle mi
Niye, benim annesiz kalmam cocuğumun annesiz kalmasından önemsiz mi
Garip olan şu ki. Kadinlar cocuklarini kendinden bile önce görur ama erkekler çocuklarını kendinden önemsiz görür
Erkek cocukların nasıl büyüdüğünü bilsen yani erkek olsan anlardın. Bir erkek cocuk sadece annesi tarafından karşılıksız sevilir, erkekler hep bir seyler yapmak zorundadır, para kazan, güclü ol, yenilme, ağlama. Evlendin diyelim hanım seni begenmez, yaptigin iyiligi basına kakar, zaten ta basta evlenirken bir ton şey ister, erkek karşılıksız bir sevgi annesi dışinda hicbir yer ve mekanda görmez. O gercek sevgiyi de hicbir seye degismez. Ben degismem yani baskasını bilmem.
Ya kim kkmi karsiliksiz seviyor sanki? Her ssey karsiliklidir hayatta. Benim anne babamda beni cok seviyor. Tirnagim kirilsa benimle dertlenirler. Acitasyon yapmayin. Erkekmis de oymus da buymus da. Bunlar boş laflar. Siz kendi cocugunuzu kendinizden daha degersiz görüyorsunuz. O cocugun onunde bir hayat yasam var. 70 yasindaki annen ölse erken gitti demezsin. Elbette üzülürsün ama 15 yasinda bir cocugun annesi ölse kanadı kırık kalır. Işte bu gercekleri önemsemiyorsunuz. Sizin için kendiniz cocuklarinizdwn daha önde. Ben cocuklarimin babasini yaşını basini almis anne babamdan daha öncelerim cunku cocuklarima kol kanat olur destek olur. Neden babasizligi yasatayim onlara? Ama eğer bencilce annemi cocuklarimin annesine tercih ederim diyecek ise eşim, O kalsin yanginda zaten.
Ben annelerini kurtardığim icin hicbir zaman değerli olmam ama. Hastalansam, elden ayaktan düşsem vs cok sevdigini söyleyen eşim bile bırakır beni bir yerde. Eş insanı en ufak hatasinda bile yalnız bırakabilir ama anne öyle değil. İstediginiz kadar şey söyleyin bir erkek icin annesi öyle kolay vaz gecilesi değildir hicbir zaman
Sen cocuklarina bir seyi değerli olmak icin mi yapiyosun?
Erkekle falan da alakasi yok boş acitasyon sadece. Yok karisliksiz da yok bilmemne de. Annesi kizini da cok sever sadece oğlunu mu sever? Ama kız , cocuklari icin zaten yaşayacağını yasamis annesinden vazgeçebilir. Eşi onu da ileride birakabilir böyle bir risk de var. Senin soyledigin sagliksiz bir psikoljik yapı. Yani ana kuzulugu ve bagimlilik. Hiçbir mantık 70 yasindaki birisinin canını 2 çocuğun annesi olan 40 yasindaki birinin canından degerli kılmaz. Bagjmli ana kuzuları hariç😅
Ama bu tarz erkeklerle evlenen kadinlar da kendi anne babalarina daha bagli olmali. Benim eşim beni cocuklarinin annesi olarak önceliuyorsa ben de onu seve seve cocuklarimin babasi olarak oncelerim ama yok benim 70-80 yasinda 10 yil ömrü kalmis anam olmesinde cocuklarim anasız kalsin umurumda degil diyorsa ne hali varsa görsün
Siz evlenmeyin o zaman
Klasik cümle😅 bence asıl sen evlenme. Evlenecegin kişiyi cocuklarinin annesini on plana koyamıyorsan annenin kucaginda hayatına devam et. Neden baska bir kadinin basini yakiyorsun?
Ben evliyim😂
Eşine üzüldüm. Umarim o da kendi ailesini sana tercih ediyordur
Edebilir ben bundan dolayı üzülmem beklediğimi yapmış olur🙂eşimin beni karşılıksız sevdigine inanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?