Ben Şubatta işe başlayacağım. Dolar kazandığım yüksek kazançlı bir iş. Annem de 25 bin TL kadar kazanıyor, işi bırakmak istiyor ben çalışmaya başlayınca. Yorulmuş.
Ben 20 yaşındayım, yurtdışında bir şirketle çalışacağım model olarak. Çok iyi bir kazancım olacak. Burası net yani.
Ama bu zamana kadar annem bana para konusunda çok cimriydi, hatta mont ayakkabı giyim dahi hiç almıyordu anca ben ısrarla istersem. 18 yaşımdan sonra bana verdiği paranın gözüne battigini o kadar çok net hissediyordum ki, para kazanmıyorum diye beni sevmiyor abimi daha çok seviyordu.
1 ay önce kış için mont istedim eskileri giy dedi. Yabi ihtiyaçlarımla, okulumla hiç ilgilenmedi. Abim de kendi hayatina bakiyo anneme para falan gondermiyor. Ben calismaya baslayinca ona bakacakmisim. Evin geliri gideri bende olcak yani.
Kötü değil genelde iyi iletişim kurariz ama anaç bir anne değil. Annem değil de sanki herhangi bir tanidigim gibi. Bana fayda saglamak istemedi hiç. Başarımda, hayallerimde hedeflerimde okul derslerimde hicbir seyimde ilgilenmedi. Sizce anneme ne kadar yardım etmeliyim?
Bir de beni hep negatif olana inandiran enerjimi dusuren karamsar birisi. Sen model olamazsin secilmezsin yapamazsin vs vs dedi hep bugune kadar. 25 bin kazaniyo ama hayat cok pahali nolcak bu hal diye surekli soyleniyo asla mutlu degil asla huzurlu degilim. Ona kahvalti yemek hazirliyorum masada onu bekliyorum gelmiyor bile ya da 1 saat sonra falan anca. İçimde aile, sevgi dolu aile ortami o kadar ukte ki.
Sizce ne yapmaliyim?
Ben 20 yaşındayım, yurtdışında bir şirketle çalışacağım model olarak. Çok iyi bir kazancım olacak. Burası net yani.
Ama bu zamana kadar annem bana para konusunda çok cimriydi, hatta mont ayakkabı giyim dahi hiç almıyordu anca ben ısrarla istersem. 18 yaşımdan sonra bana verdiği paranın gözüne battigini o kadar çok net hissediyordum ki, para kazanmıyorum diye beni sevmiyor abimi daha çok seviyordu.
1 ay önce kış için mont istedim eskileri giy dedi. Yabi ihtiyaçlarımla, okulumla hiç ilgilenmedi. Abim de kendi hayatina bakiyo anneme para falan gondermiyor. Ben calismaya baslayinca ona bakacakmisim. Evin geliri gideri bende olcak yani.
Kötü değil genelde iyi iletişim kurariz ama anaç bir anne değil. Annem değil de sanki herhangi bir tanidigim gibi. Bana fayda saglamak istemedi hiç. Başarımda, hayallerimde hedeflerimde okul derslerimde hicbir seyimde ilgilenmedi. Sizce anneme ne kadar yardım etmeliyim?
Bir de beni hep negatif olana inandiran enerjimi dusuren karamsar birisi. Sen model olamazsin secilmezsin yapamazsin vs vs dedi hep bugune kadar. 25 bin kazaniyo ama hayat cok pahali nolcak bu hal diye surekli soyleniyo asla mutlu degil asla huzurlu degilim. Ona kahvalti yemek hazirliyorum masada onu bekliyorum gelmiyor bile ya da 1 saat sonra falan anca. İçimde aile, sevgi dolu aile ortami o kadar ukte ki.
Sizce ne yapmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer