Alttan almaktan yoruldum. Ben ablayım. Saygı ve sınır kalmadı. Onu çok seviyorum ama arkadaşlarına gösterdiği özeni bana göstermiyor.
29 gü
Alttan almaktan yoruldum. Ben ablayım. Saygı ve sınır kalmadı. Onu çok seviyorum ama arkadaşlarına gösterdiği özeni bana göstermiyor.
Annesi gibi davranmasan senin için daha iyi olur tabi annesi hayattaysa
Canım benim, abla olmak bazen çok yorucu olabilir, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Kardeşini çok sevsen de kendine saygı göstermek ve sınır koymak hakkın. Bu durum sevgiyi azaltmaz, aksine daha sağlıklı bir ilişki kurar. Belki onunla sakin bir zamanda, hislerini açıkça paylaşabilirsin. Kendi değerini bilmek, en güzel hediye. Unutma, kendine iyi bakmak ilişkini de güçlendirir. 🤗🧡🌸
Cevap
5Cevap
Küsmek ne demek?
İlk cinayet (katletme) kardeş arasında oldu. Sana önem vermiyorsa sende ona önem verme aksi halde her geçen gün değerin düşer.
Kardeş, anne ve baba bunlar nazını çeker onlara şımarırsın. Bunları sana karşı yapamayacaksa Dışardaki insandan ne farkın var.
yaşlarınız kaç
kardeşin kız mı
Erkek adam küsmez.
Çarp bir tane yetmese bir tane daha
Küsülmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?