Nasıl iyi bir abla olabilirim? Erkek kardeşimle nasıl iyi anlaşabilirim?

Erkek kardeşim var bütün hayatı teknolojik aletler olmuş , telefonu alındığında sinir krizlerine giriyor. 9 yaşında ve doktor ergenliğe girmeye başladığını söylemişti. Artık onunla nasıl iyi anlaşabileceğimi gerçekten bilmiyorum her türlü yolu denedim sonu hep kavgayla bitiyor , sürekli kavga ediyoruz. Ne yapmalıyım? Annemin wğitme şeklinde yanlışlık olabilir mi?

Nasıl iyi bir abla olabilirim? Erkek kardeşimle nasıl iyi anlaşabilirim?
Cevapla