Arkadaşlar şimdi size bir şey anlatacağım lütfen yargılamadan yorum yapmayın. Ben ebelik 3. sınıf öğrencisiyim. Seneye okul bitiyor. Umarım seneye atanırım. Ben çocukluğumdan beri çok sorun yaşadım. Annem ben çamurla oynuyorum diye beni dövermiş. Çok ağladığımda balkona kilitliyorlarmış. Babam da hep saçma sapan sebeplerden dövdü. Mesela arabayla gidip USB’yi bulamadığımda, çöpün yanına biraz mısır döktüğümde, Kurban Bayramı’nda arkadaşlarımla dondurma yedim diye herkesin önünde taşladı, üniversite sınavında iyi yapamadım diye okulda sınıf arkadaşlarımın içinde kafama vurdu. Geçen sene 21 yaşındayken abimgilin evindeydim. Okuduğum il ve onların yaşadığı il yakın. Evi sildim süpürdüm ama çay kaşığı unutmuşum. Yolda yolun ortasında beni dövmüştü. Ben dershaneye giderken annem günlük 20 tl alıyorum diye hep benle kavga ederdi paran var diye. Banyoya girdiğimde kafayı yerdi 2 günde 1 girerdim. Duvarları yumruklardı. Benim de artık kimseye içim sinmiyor. Ne bir erkekle beraber olabiliyorum. Ne arkadaş edinebiliyorum. Abim benden 10 yaş büyük. Şimdi evde beraberken annem diyor ki yatağını topla. Ben de 30 yaşında insan neden kendi toplamıyor ona da öğret dedim. O da başladı bir daha gelme geldiğinden beri çamaşırlarını yıkıyorum sen yazın da gelme diye. Benim evde hiçbir şey yapasım gelmiyor. Çünkü bu hayatta beni anlayan ya da yargılamadan dinleyen kimse yok. Tek başıma 5 ülke gezdim. Hep para biriktirdim. Ben üniversite sınavı senesinde her gün evden kovulmama rağmen sayısalda 150 bin MSÜ’de 9 bin yaptım. Eminim çok daha fazla bir potansiyelim vardı. Kendimi ait hissettiğim hiçbir yer yok. Yurtta da zorlanıyorum. Ama zorlanınca arayacak kimse de yok. Hayatta tek başıma ( y) ım. Uzun yıllardır uyku problemi yaşıyorum. Bu hayatta sevdiğim tek kişi kendim. Sizce sorun bende mi? Bir de ben küçükken bazen çok korkardım. Gereksiz neye bilmiyorum. Gece korkmaktan uyuyamazdım. Ne annem alırdı yanına ne ablam. Tek başıma yatağa kıvrılır kimseye rahatsızlık vermeden uyumaya çalışırdım. Ben çok stres yapınca sol kolum tutmuyor hareket etmiyor. Bir kere yine gece oldu annemi çağırdım masaj yapsın diye. Ağzıma sıçtı bağırdı çağırdı. Ben 22 yaşına girdim abim sürekli Fatih senin yaşında İstanbul’u almıştı diyor. Sürekli küçümsüyor beni laf sokuyor. En yakın arkadaşlarımla aram bozuldu. Hiç ders yapasım yok
30 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer