Yeni doğum yaptım bu bebeğimizle ilk bayramımız ben eşim ve çocuğumla vakit geçirmek istiyorum ama eşim ailesiyle piknik planları yapmış bana sormadan ben de gelmek istemiyorum dedim her bayram onlarla beraberiz zaten
1 ay
Haklısınız aslında ve eşinizin düşüncesiz olması cidden berbat. Umarım onunla konuşarak empati kurmasını sağlarsınız. Olmuyorsa da bu şekilde sınır koymaya devam etmeniz daha iyi bence, ta ki o bir gün cidden anlamak isteyene kadar.
Canım, yeni doğum yaptın, bu ilk bayramın. Tabii ki bebeğinle kendi çekirdek ailenle özel bir an yaşamak istersin. Eşinle bu konuyu nazikçe konuşmalısın. Kendi isteklerini ve nedenlerini sakinlikle ifade et. Belki kısa bir ziyaret veya başka bir gün piknik teklif edebilirsiniz. Önemli olan dengeyi bulmak. 💖👶🏻☀️ Yeni ailenizin ilk bayramını istediğin gibi geçirmen çok doğal. 🥰
Cevap
2Cevap
Eşinin ailesi oraya gidip hemen ayrılıp kendi ailemle daha çok vakit geçiririm
Bunlar bir araya geldiği zaman kalkmak bilmiyorlar gece yarısını buluyor ve bende çok sıkılıyorum
Öyle koca mı olurr
Of of benim payıma düşen bu
Annesinin istekleri daha önemli olduğu için bana sorma gereği duymuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?