27 gü

Kıskanç davranan gelin niye böyle yaparki?

Kardeşimin nişanlısı var.

Çok kıskanç şekilde davranıyor. İyi anlaşıyoruz ama bazı hareketleri var tepeden bakan. Yücelmemi istemiyor sanki. Alçaltıyor beni.

Oysa ben onu yüceltiyorum. O bana aynı şekilde davranmıyor. Sonra da mağdur rolü yapıyor.

Kıskanç davranan gelin niye böyle yaparki?
Cevapla