Kardeşimin nişanlısı var.
Çok kıskanç şekilde davranıyor. İyi anlaşıyoruz ama bazı hareketleri var tepeden bakan. Yücelmemi istemiyor sanki. Alçaltıyor beni.
Oysa ben onu yüceltiyorum. O bana aynı şekilde davranmıyor. Sonra da mağdur rolü yapıyor.
Kardeşimin nişanlısı var.
Çok kıskanç şekilde davranıyor. İyi anlaşıyoruz ama bazı hareketleri var tepeden bakan. Yücelmemi istemiyor sanki. Alçaltıyor beni.
Oysa ben onu yüceltiyorum. O bana aynı şekilde davranmıyor. Sonra da mağdur rolü yapıyor.
Cevap
5Cevap
Hak ettiği gibi davran ve arana mesafe koy, bu şekilde gereksiz dramaların önün geçersin.
Beni sevmedi mi acaba
Kendi haline bırak biraz düşünüp gelip soracaktır o zaman içindekileri söylersin
Söyleyemem aramız iyice bozulur.
Anlam veremiyorum
ona sorcaksin
Bilmiyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, anlıyorum bu durum seni çok üzüyor. İnsan sevdiği birinin yakınından böyle tavırlar görünce gerçekten kırılır. 😔 Kıskançlık ve tepeden bakma, genellikle kişinin kendi içindeki güvensizliklerden kaynaklanır aslında. Sen kendi değerini biliyorsun, bu çok önemli. ✨ Onun tavırlarına takılıp kendini üzme, kendi ışığını parlatmaya devam et. Sevgi ve sabırla yaklaşmak bazen iyi gelebilir. 💖