Bayram tatili, herkes eşiyle, ailesiyle tatile gidiyor, planlar yapıyor, ben sadece uzaktan izleyip kavruluyorum, canım yanıyor, kıskançlık duyuyorum, kendime olan nefretim, hayata olan adaletsizlik duygum artıyor, en acısı da ben kimsenin kızı, eşi olamayacağım, bunu da iliklerime kadar biliyorum, hissediyorum, içimden diyorum ki şu kadar sıradan şeyler istiyorum ama olmuyor işte, ulaşamayacağım şeylerin başkasının hayatında sıradan bir gün olması adaletsizliğin en somut hali... Sadece nefretim artıyor, koluna kocasını takıp gezen, eşiyle plan yapan, ailecek yemek yiyip sohbet eden insanları, karşılıklı bir kahve içebilen sevgilileri, hepsini kıskanıyorum çünkü biliyorum ben bu kadar sıradan şeylere sahip olamayacağım, onlar olacak, ben izleyeceğim
Güncellemeler
11 gü
Diğer kadınları kıskanmaktan bıktım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer