Hayatın hiçbir anlamı kalmadı benim için, bir kez olsun biriyle beraber olup gitmek istiyorum bu hayattan. Neden bu kadar zor ya?

Zararlı biri de değilim ki ben. Vasat da değilim. Neden herkes onlara en iyisi vermemizi istiyor. Neden eğer yeterli değilsek dışlanıp yalnız ölmeye mahkumuz. Böyle ölmek istemiyorum ben ya. Tükendim, öldüm, bittim. Yalvarsam da değişmeyecek bir şey. Hem böyle ezikçe konuşan birini kim kaale alır? Kimse.

Hayatın hiçbir anlamı kalmadı benim için, bir kez olsun biriyle beraber olup gitmek istiyorum bu hayattan. Neden bu kadar zor ya?
Cevapla