Kocamı eskisi kadar sevmiyorum, evliliği sadece alışkanlık diye sürdürmek doğru mu?

Merhaba, öncelikle linçlemenizi eleştirmenizi istemiyorum, sadece şu an içinde bulunduğum durumu söylemek istiyorum. Kocamı merak etmiyorum, özlemiyorum, eskisi kadar sevmiyorum, çok sebebi olabilir ki birçok sorun yaşadık, onun ailesi, benim ailem ve sadakatsizliğini yakaladım resmen. Ne arzu ne istek ne özlem var, yanlış anlaşılmasın kimseye karşı da bir şey yok içimde ama eşimi eskisi gibi sevmiyorum ve bunu hissediyorum. Bu şekilde evliliği devam ettirmek doğru mu, hissizce yaşamak?

Kocamı eskisi kadar sevmiyorum, evliliği sadece alışkanlık diye sürdürmek doğru mu?
Cevapla