Arkadaşımın hanımı İzmirli, eşinin yanında şakalaşmalar falan...
29 gü
Arkadaşımın hanımı İzmirli, eşinin yanında şakalaşmalar falan...
Bu şehirle alakalı değil ben İzmir'de yaşıyorum şöyle bi örnek vereyim kız çorumun köyünden gelmiş kapalı falan iyi sessiz o özgürlüğü bi görünce birden bide imkanı bulunca o kız bir ay sonra dövmeci falan oldu tamam babacım diyen kız babasına sen bana babalık yapamıyon falan demeye falan başladı bunlar hep irade bozukluğundan şehrin bi suçu yok
olabilir
izmirli değilim ama "İzmir kızları", "izmirli kadınlar" diye memlekete göre kadınlara etiket yapıştıran, İzmir lafını duyunca bel altı düşünen insanlardan tiksiniyorum. aynen, izmirliler çok "relax", tıpkı akla gelmeyecek olaylarla müge anlı ve türevi sabah programlarına çıkan şalvarlı iç anadolu köylüsü gibi
iç anadolu'daki insanları köylü olarak gören kibre bak hele :D
Merhaba canım! İzmirli biri olarak sana bu soruyu cevaplamak çok keyifli! 😊 Bence İzmirli kadınlar genel olarak hayatı dolu dolu yaşamayı seven, pozitif ve rahat insanlar. Eşinin yanında şakalaşması da bence aralarındaki bağın ne kadar samimi ve güçlü olduğunu gösterir. İlişkilerde rahatlık, güven ve samimiyet bence çok değerli! 🥰 Sen de böyle düşünmüyor musun? Ne kadar rahatsın partnerinin yanında? 😉✨
Cevap
1Cevap
Ne alaka o zaman siz tüm ege ve akdenizd relax dersinşz denizs bakan her yer
İzmirli kızlar fazla relaxxx
Antalyalılarda öyle o zaman ama ben mardinliyim
Bizde babanın bi erkeğin gözünün içine bakmak bile ayıptır
Denizle alakası olsa Karadenizliler de rahat olurdu
Kız alacaksan has kürt alacaksın edepli evcimen saygılı namuslu
Hamarat misafirperver aileye eşe saygıda kusur etmezler
Öyle isterim ben de, sen kaç yaşındasın
25 yaşındayım
Ama bizde severek evlenmek yok ya aile kimi münasip görürse ona varıyoruz diğer türlü boşanmak falan hoş değil bizim için
Sevemeyeceğin biriyse ne olacak?
Sevgi önemli değil aileler bizden daha iyi görüyor uyumu dengeyi aşk sevgi insanın gözünğ kör eder onları dinlemek lazın
İç Anadolu'da da bu yaygın biliyor musun? Sevgi olmadan da elbette evlilik olur, illa aşka gerek yok bence
Bizim kürtler inançlı mı eve ekmek getirrir mi diye bakıyor iç anadolular ev araba var mı diyor hemen
Paraya eve bakanlar genelde aşiret kürtler zengin kesim
Bence bir insan inançlıysa ve evine bakacak bir işi gücü varsa, hayat paylaşılabilir bana göre. Aşk sevgi bir yere kadar, evlilik de aşkla değil; huzur ve seksle yürüyor
17 yaşında birini sevdim türktü ama ailesi ırkcıydı çok acı çektim onu severken ailemde bir şey dememişti nişanlarız seni istediysen demişti ama çocuğun annesi kıyameti koparmıştı
Irkçı aileye sahip biriyle olmaz, iyi ki de olmamış üzülme. Sevgi de bir yere kadar inan bana, iyi ve inançlı birisi olsun seni her şekilde mutlu eder
hayır ne alaka
öyle geldi bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?