Kadınlar çok şryin altından kalkıyor?

Her erkek için demiyorum ama doğum yapan kadınların doğum hikayelerini duyuyorum hepsinde ilgisiz koca laf sokan kaynana
9 ay çocuk doğurdukları yetmezmiş gibi bi de bunlarla uğraşıyorlar evlenmekten de çocuktan da sogudum biri der çocuktan sonra saldın kendini, kocası der abartıyorsun ne var bunda falan bazı erkekler grip olsun iki hafta yatıyor doğum yapınca mı abartıyo oluyor kadınlar?
Kadınlar çok şryin altından kalkıyor?
Cevapla