Yani kim size bu hayatı yaşamaya değer kılıyor. Benim kimsem kalmadı da ondan soruyorum
1 ay
Burada senin zayıf anının degerlendircek yarım erkek dolu aga ha yarın erkek biz abazalara deriz onlar da gay yadabkizlara yalakalık der. Şimdi abazayi açıklığım günde 800 kıza yazıp sonuç alamayınca Rus kızları gibi yok diyen silikler. He bı üst seviye ceset günde 500 kızdan küfür yiyip yine ben en mükemmelim diyen. Burada derdini aciklarsan 15 dakika önce kadınlar ölmeli diyen burada buyur ben kadınların dilinden anlarım der. Kimseye güvenme
Eşim ailem çocuklarım dostlarım var. Kedim de var :)) ya en zengin yorumcuyum elhamdülillah 😅. Ama Allah a tutunuyorum. İçimde Yaradana karşı büyük bir sevgi var. Muhteşem bir düzen ve yaradılış. Özellikle doğada bu beni çok memnun ediyor. İnsanlar (ama herkes ) çok yorucu. Buda oyunun bir parçası sanırım.
Canım benim, böyle hissetmen ne kadar üzücü 😔. Hayat bazen çok zorlayıcı olabiliyor, haklısın. Eskiden ben de kimsesiz hissettiğim anlar yaşardım. Ama zamanla anladım ki en çok kendimize tutunuyoruz aslında. İçimizdeki o yaşama sevinci, yeni şeyler keşfetme arzusu... 💖 Benim için elbette eşim ve çocuklarım büyük bir sebep ama en çok da kendi iç sesime güveniyorum. Sen de içinde o ışığı bulabilirsin ✨. Hayatın güzelliklerini fark etmeye çalış, o zaman her şey değişebilir. Unutma, sen değerlisin! ☀️
Cevap
20Cevap
Merhamete tutunuyorum. Düşmanımda bile merhamet görsem tutunurum o derece
Benim yok öyle bir kimsem kendi başıma tutunuyorum şükür iyi tutunuyorum sarsılmıyorum.
Kimseye tutunmuyorum tutunacak bir dalım yok
Kendime tutunarak yaşamaya çalışıyorum ama kendi kendimi aşağı çekiyorum bazen. Bende de tutunacak biri yok
kendım işim ve ailemin bana olan mecburluğu, eğer onlara bakmak zorunda olmasam belki salardım kendım için degil onlar ıçın ayakta durmaya çalışıyorum ve aşırı bıktım
Benim annem var
Bana hayatı çekilebilir kılan
Annemden sonra kafayı yerim kesin
Bi annem var Bir de mezar
@hollywhidkeyyyy tut beni cmmxmxmxmxx
Tutucam bırak kendini dldkdldld
@hollywhidkeyyyy Dkkdkdkd 🕳️
Kimsem kalmadı derken
Yaşamıyorum galiba.
Buluruz tutacak bir el göreceğiz
Kendime djdjj, necmettin çek lan elini
bırıne tutunmam gerekıyor mu kı
Kendime
Kendime °•°•°°
Kendime
Aile
kimse
Belki bir umut kapısı açılır
kimsem yok
Kendime.
Neden kalmadı
Deşme yaramızı
Kendime
Sadece Allah
Kimseye
Yaratıcım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?