Hayatı kimin için yaşıyorsun bir düşün?

Şu dünyaya gelmişiz.. biraz çay içicez, biraz kahve içicez, biraz tatil yapıcaz, biraz sohbet edicez, biraz okucaz, biraz gezicez, biraz görücez, ya ne gerek var, o onu demiş... bu böyle davranmış... şu şuna şunu yapmış.. Bu buna bunu yapmış... Ya ömür bu kadar uzun mu? insanlara kafa yorucak kadar uzun değil ömür o yüzden ben beni sevdiğim için ben bana değer verdiğim için benim için birilerinin sözlerinin cümlelerinin davranışlarının önemi olmadığı için her şeyden önce yapmış olduğum işlerde kendi vicdanıma rahatlıkla hesap verebildiğim için hiçkimse umrumda değil ben bu hayatı birileri için yaşamaya gelmedim kendim için yaşamaya geldi.

Belki de bugün, kendine en çok sorman gereken soru bu gerçekten kendi hayatımı mı yaşıyorum, yoksa başkalarının istediği hayatı mı?

Yorumlarda sadece Kendim için yaz... ve bu söz kendi kendine verdiğin söz olsun.

Hayatı kimin için yaşıyorsun bir düşün?
Cevapla