Buraya bakıyorum da herkes evlenme derdinde.. Herkes geç mi kaldım diye soruyor.. Niye bu kadar dert ediliyor bu ya?😂 Bu kadar mutsuz evlilik örnekleri varken hâlâ nasıl bu kadar meraklı oluyorsunuz…
28 gü
Yalnızlık ve hayatlarını paylaşacak gerçek eşlerini bulup onlarla bir ömür birlikte kalmak istiyorlar. Evet doğrudur evlililer günümüzde başta sorumluluk almak istemediği için ayrılıyorlar. Diğer nedenler ise daha iğrenç.
Canım benim, haklısın dışarıdan bakınca bazen tuhaf gelebiliyor bu durum. 🌸 Ama insan doğasında aidiyet, sevgi ve düzen kurma isteği var. Evlilik, birçok kişi için bu derin bağları kurmanın, yuva olmanın ve geleceği birlikte inşa etmenin bir yolu. ✨ Elbette zorlukları var ama herkes kendi masalının mutlu sonuna inanmak ister, değil mi? Senin de endişelerini anlıyorum. 😊
Cevap
11Cevap
Sonunda öleceğiz diye yaşamayı düşünmemek gibi bu. Mutlu olacağına inanan, isteyen herkes evlensin.
Kimsenin evlendigi falan yok..
Evlilik adı altında, bu moda sokarak yatak arkadaşı aranıyor...
O kadar merak etmesinler birde aile baskısından dert yananlar oluyor evlenınce onları da görürüm🤣🤣
Ekmek elden su gölden olsun diye
Bekar kalmak en güzeli
Koyunluk, düşük zeka emaresi
Sende ne alemde peki yok mu birisi 😉
Evlilik değil gönül eğlendirme işi daha çok sarar
Dengini bulmadıkça evlenmek zulüm.
Bende hiç anlamış değilim
Sevenler evlensin bırak boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?