Neden insanlar evliliği hep yaşa bağlıyorlar?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Benim yaşım 24 diye benim ailem akrabalarım bana hep evlen sen artık 25 yaşına geldin senin en fazla 3 sene içinde evlenmen lazım diyorlar ve ben de bu duruma çok üzülüyorum.
Bence evliliğin bir yaşı yok peki neden insanlara göre evliliğin bir yaşı var?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Neden insanlar evliliği hep yaşa bağlıyorlar?
Cevapla