Evli insanlar neden sürekli evliliği kötülüyor?

Evlenen kadınlar çoluk çocuğa karışanlar hep evliliği kötülerler evlenmeyin hata yaparsınız derler ben evlenmek istemezdim derler şikayet ederler sürekli ama ee o zaman boşan kendi hayatını kur deyince nereye gidiyim olmaz derler veya evde olanlar çalışmayanlar çalışın kendinizi kurtarın ezilmeyin derler
Çalışıp ezilen kadında gördüm
Evde olup paşalar gibi yaşayanıda
çalışmayı kurtuluş olarak gören kadınlar var annemde öyle ve bana sürekli çalış diyor bense istemiyorum sizce bu ne kadar doğru? Her kadın böylemi düşünüyor?
Evli insanlar neden sürekli evliliği kötülüyor?
Cevapla