Evlenen kadınlar çoluk çocuğa karışanlar hep evliliği kötülerler evlenmeyin hata yaparsınız derler ben evlenmek istemezdim derler şikayet ederler sürekli ama ee o zaman boşan kendi hayatını kur deyince nereye gidiyim olmaz derler veya evde olanlar çalışmayanlar çalışın kendinizi kurtarın ezilmeyin derler
Çalışıp ezilen kadında gördüm
Evde olup paşalar gibi yaşayanıda
çalışmayı kurtuluş olarak gören kadınlar var annemde öyle ve bana sürekli çalış diyor bense istemiyorum sizce bu ne kadar doğru? Her kadın böylemi düşünüyor?
Çalışıp ezilen kadında gördüm
Evde olup paşalar gibi yaşayanıda
çalışmayı kurtuluş olarak gören kadınlar var annemde öyle ve bana sürekli çalış diyor bense istemiyorum sizce bu ne kadar doğru? Her kadın böylemi düşünüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer