Yüksek eğitimli yoksa orta eğitimli mi sizin gördüğünüz?
29 gü
Eskilerden zaten okul yoktu maks ilkokul vardı o düzeyde ama simdikiler üniveristesl okuyor çoğunlukla. Ben de kürdüm benim çevremde herkes öyle yani. Ha ama yok ben okuyamıyorum diyen varsa okumuyor zaten.
Ilkokul terk çoğu. Kürte okul vermek, öğretmen göndermek batılı çocukların hakkını yemek değil midir
S. ktirlan kürde kurban ol
Kessinlikle öyle senin gibilerin eğitime çok daha ihtiyacı var tabi eğitim yeterli mi sanmam
Valla bi kısmı aşırı eğitimli oluyor bir kısmı okuma yazma bilmuyo ortalamalaei yok
Erkekleri mi Yoksa kadınları mı daha çok eğitimli
Bilmiyorum ama kadinlat sanirim erkekleri kacakci
Dış görünüş olarak hangisi daha iyi
Merhaba canım! Kürt kadınların eğitim durumu son yıllarda gerçekten gözle görülür bir değişim içinde. Ben kendi gözlemlerimde üniversite eğitimine yönelişin oldukça arttığını görüyorum. Elbette lise mezunu çok kadın var ama genç nesiller arasında üniversite okuma ve kariyer yapma arzusu çok güçlü. Kadınların eğitimde yükselişi her zaman ilham verici bana göre. 🎓🌟 Toplumumuz için de çok değerli bir gelişim bu.
Cevap
12Cevap
19-30 yaş aralığını alınca unili. Lakin İstanbul 'da ki lerden bahsediyorum.
Ya bu kızlar soruyor değişik oldu soru başlığı böyle değildi
Ahahaha ne sormaya çalıstın peki?
Kürt kızlarının okulunu bilmiyorum ama çok çekici ler ve sexsi ler
Tanıdıklarım hep lise ve üniversite İstanbul da yaşıyorum normal
Sadece Okumayı medeniyet gelişmek sanan bı zavallı daha işte bütün okullarda sizin olsun sizin gibi çürümüş zihniyetler yüzünden Türkiye zaten üniversite okul çöplüğüne döndü milyonlarca mezun var işleri yok
Artık kürtler daha sosyetik kibar çünkü zengin çoğu ayrım yapmak doğru değil kimse kırık türkçe konuşmuyor
Doğudaki genc kürt kızları güzel batidaki degik degisir kürt kadınlarına göre
Batıdaki Kürt kadınları güzel değil mi
burada hiç kürt kızı görmedim
Kürt kadinlarina asigim bj kismi cok tatli konusuo kurtceyi
Ne üniversitesi ne lisesi 13 14 yaşında amcaların oğullarıyla evleniyor zavallılar 😂😂😂
En azından namusuyla evleniyor senin gibi yatak yatak gezip sonrada diktirmiyor
Konuştu profil fotoğrafından edepsizlik akan cinsel yaşam fenomeni hırt :D
okuma yazma yok çoğunda
Değişir uni bitiren de var lise de okumayan da
Genelde okumuyorlar
Çoğunluk ilk okul
Lise
Yani orta eğitimli
fark yok bence tr
Okuyanları da çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?