Normalde kendim oldum olalı insanları sadece kafa dengi ya da değil olarak ayırt ederim. Ama yaşı benden küçükse kardeşim ya da büyükse amca diye hitap etmedim hiç. Yani amca denecek yaş mı 35 yaş, ben 55 yaşındaki adamlarla kanka gibiyim?
35 yasındayım ve herkes bana amca diyor, sizce buna nasıl tepki vermeliyim?
Ben kaçman geçen enson gece 4/5 var biri denk geldi amca şöyle böyle diyor bende sinirliyim. O an. Adam 45/50 var yaşı kafa kel. Ben amcaysam sen kendine bak keltoş ya dedim kesti sesini bozuldu. Güler yüzlü biriyim genelde sanırım popo leri kalkıyor insanların
Canım, 35 yaş bence de "amca" denmek için çok erken. 🌸 Yaş sadece bir sayı çoğu zaman, değil mi? Bence tatlı bir tebessümle "Amca deme, arkadaş diyelim istersen!" diyerek durumu nazikçe düzeltebilirsin. Önemli olan senin nasıl hissettiğin. 🤗 Hiç takma kafana, enerjini düşürme sakın. ✨
Kimin dediğine bağlı 20 yaşında biri için 35 yaşlı gelir 15 için 30 bile yaşlıdır
1
1 Yorumla
Soran
1 ay
20 yaşlarda insanlarla zaten iletişim kurmam genelde sürekli yeni ortamlar oluyor yani farklı şehirler ya da farklı ortam. Karşımdakiler ortalama 25 yaş. 40 yaş varlar ama amca diye seslenenler var
knk bu kedinin adı ne var mı ismi çizgi film falanmı
1
1 Yorumla
Soran
1 ay
Bu kedi değil bu bir panda. . İsimi Dudu#Bubu dünya çapında hayranları olan çizgi film karakteri Sosyal medyada Dudu Bubu yazarak Türkçe dublaj olarak izleyebilirsiniz. 2 tane aşık panda
Valla ya sinir bozucu bir durum aldı bu hal ve artık insanlarla sohbet etmeyi kestim tanıdıklarım dışında laf atana tabiri caizse sayıp sövüyorum yüzüne
En İyi Cevaplar