35 yasındayım ve herkes bana amca diyor, sizce buna nasıl tepki vermeliyim?

Normalde kendim oldum olalı insanları sadece kafa dengi ya da değil olarak ayırt ederim. Ama yaşı benden küçükse kardeşim ya da büyükse amca diye hitap etmedim hiç. Yani amca denecek yaş mı 35 yaş, ben 55 yaşındaki adamlarla kanka gibiyim?
35 yasındayım ve herkes bana amca diyor, sizce buna nasıl tepki vermeliyim?
35 yasındayım ve herkes bana amca diyor, sizce buna nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla