Yalnız insanlar ebeveyn ölümünü daha mı derin hisseder?

32 yaşındayım, evlenmedim aile evindeyim. İş yerinde olmadığım her saniye anne ve babamlayız. Birlikte gülüp eğleniyoruz bazen tartışıyoruz ama eskisi gibi kapı baca kırılmıyor onlar da yaşlandı, olgunlaştı... ben de öyle... evin tek ve en büyük kızıyım, diğerleri erkek yuvadan uçtular.

Eşim yok, çok samimi olduğum bir arkadaşım yok, nereye gitsem yalnız gidiyorum yalnız geziyor yalnız yiyip içiyorum öyle alıştım ki yük geliyor diğer türlüsü...

Annemle babama da alıştım tabi.. biri 61 biri 69 yaşında.. ölüm gerçeği var, benden önce giderlerse ben nasıl toparlanacağım? Beni kim ne hayatta tutacak?

Yalnız insanlar ebeveyn ölümünü daha mı derin hisseder?
Cevapla