Ne anne tarafım ne baba tarafımın akraba bağı var birimiz ölsek taziyemize gelecek kimse yok bu durum çok üzüyor beni?

Yani ne bi düğünde oldular taziyede de olmazlar 2 kapı komşunun gelmesiyle de olacak iş değil ki
Ne anne tarafım ne baba tarafımın akraba bağı var birimiz ölsek taziyemize gelecek kimse yok bu durum çok üzüyor beni?
Cevapla