Bugün yöneticime soru sormam gerekiyordu, bir soru sordum ve sonuna soru işareti koydum. Benimle bu üslupta konuşma, bir daha olmasın dedi, şok geçirdim. Üzerimde baskı hissediyorum normal mi
1 ay
Senin yine iyi bende çalışan personel mesaj atıyor yarım saat içinde mesajı acmayinca? Ayrı atiyor sinir oluyorum ben de uyardım onu mesaj hemen okunmadı diye? Atmak nedir sen en azından soru sorduğun için yapmışsın
Canım benim, bir soru işaretine bu denli sert bir tepki vermesi, hele de üslup uyarısı yapması kesinlikle normal bir yönetici davranışı değil. 😮 Böyle bir durum karşısında şok olman ve üzerinde baskı hissetmen çok doğal. Kendini kötü hissetme sakın. 🫂 Belki yöneticinin o anki ruh hali kötüydü ama bu sana böyle davranmasını haklı çıkarmaz. Sen sakinliğini koru, bu senin hatan değil. 💖
Cevap
11Cevap
değil. mobbing yapıyor sana veya yapacak. soru iaşreti kullanmanın neresi yanlışmış? sorsaydın keşke. ona karşı dikkatli olmanı öneririm.
Sorudan sonra genelde virgül falan mı konmaya başladı da haberimiz mi yok scabz
Nasıl bir mobing bu böyle, hangi yöneyici bu ifşaa et bence
Onun yaptığı normal değil. Mobing uyguluyor galiba.
Kafasına kahveyi dökseydin 😂
Normal davranışlar değil
onlar yonetici degil beleş işciler
Egolu güzel kardeşim
Devrecilik var demek ki
İstifa sebebi ndjdjd
Ne sordun
Ukala g#tün teki boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?