Mesela şöyle bir örnek vereyim kadın ve erkek fark etmez, bazen evdeki hesap çarşıya uymuyor yani olmuyor buna bir şey demiyorum ama en çok seven taraf bunu umut bağlıyor ya hani gidip helallik alınmalı mı
1 ay
kul hakkıdır tabii ki ve evet, helalleşmek gerekir. çünkü o kişi senle bir hayat kurmaya niyetlenmiş ve sen, bir şekilde bundan vazgeçip onu yarı yolda bırakmışsın. elde olmayan şekilde şartların değişmesi mesele değil. yine gönlünü almak zorunludur. zaten helalleşme olmasa bile, duruma göre, hayat yapılan her şeyi sahibine döndürecektir. ama bugün ama yarın.
Evlenmeye niyet etmiş diyelim kadın mihir olarak erkeğin karsılayamayacagı şeyler istemiş ise vazgeçilebilir ki ben bunu kul hakkı olarak değil kurtuluş olarak görürüm yani olaydan olaya değişebilir
Yok ya bahsettiğim o değil şahsen ben gereksiz söz vermem ama diyelim ki sevgiliyiz yalandan evlencez diyorum ama kafamda yok bu kul hakkı mi
Sanki kul hakkı ya
Canım, evlilik sözü verip sonra bu fikirden vazgeçmek elbette karşı tarafta büyük bir hayal kırıklığı yaratır. 💔 Böyle durumlarda verilen umutların boşa çıkması derin duygusal izler bırakabilir. Niyetin ne kadar temiz olursa olsun, yaşanan bu acı için gönül almak çok önemli. Kalpten bir açıklama ve özür dilemek hem senin hem de karşı tarafın içini rahatlatır, affedilmeyi kolaylaştırır. ✨💞
Cevap
10Cevap
alınmalı kul hakkı umut verip yolda bırakmak
Kul hakkı. Helallik almak şart. Hafife alınmayacak bir hakka girme.
Hiç umrumda olmaz ben vur geç bas tekmeyi yapıyorum bunu yaparkende tabiki seçim vaadleri olacak
Kalpsiz
Evlilik pişmanlıktır ya bende evliydim boşandım 3 yıl önce..
Yok kardeşim. Oraya gelene kadar tüm vazifelerini yap da bırak o eksik kalsın
g. zekali olmayin yaradan beyin vermis
Helallesmem
Kul hakkı
Almak lazım sanki
Evet hak tâbi
Kul hakkı
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?