HİÇBİR SORUN YOKKEN EVLİLİĞİNİZİ SORGULADINIZ MI?

Eşimle severek evlendim bir buçuk yıllık evliyim fakat eşimin mesleğinden ötürü henüz evimizi kuramadık ikinci el eşyada ülkenin bir ucunda oturuyoruz tayine gittiğimizde seneye evimizi düzeceğiz eşim sürekli göreve gittiği için memleketime sık sık gidip uzun süreli annemde kaldığım oluyor. bunları söylüyorum çünkü bu düzensizliklerden dolayı mı böyle düşündüğümü tam olarak bilmiyorum. Son zamanlarda sürekli acaba erken mi evlendim (şu an 27 yaşındayım), yanlış bir evlilik mi yaptım, X kişisi ile evlensem daha mı mutlu olurdum gibi sorgulamalara başladım. İster istemez eşimden uzaklaşmaya başladım. Bir gün bu düşüncelerin esiri olurken diğer gün saçmalıyorum deyip normale dönüyorum anlamsız bir dengesizlik hali var bende. Halbuki evliliğimde hiçbir problem yok ve kocamı seviyorum. böyle olmama çok üzülüyorum ve kendimi çok suçluyorum. siz de yeni evliyken böyle şeyler yaşadınız mı ne yapmalıyım?
HİÇBİR SORUN YOKKEN EVLİLİĞİNİZİ SORGULADINIZ MI?
Cevapla