İş görüşmesinde patronun bu saygısız üslubuna sinirlenmek normal mi, işe yine de başlamalı mıyım?

Selam arkadaşlar ben ön muhasebe alanında iş arayan bir kadınım kursumdaki hocam referansı ile bir iş görüşmesine gittim her şey normaldi ta ki patron denilen adam gelene kadar geldi tanıştık sonra muhasebeci kadına (benim yanımda) “2 günü var işi bilmiyorsa yolla gitsin kendini yorma boşuna.” dedi kadın bile mahcup oldu ne diyeceğini bilemedi o an aşırı demoralize oldum çok da sinir oldum konuşmasını bile bilmeyen yaşlı kafalının tekiydi ztn. Sonuç olarak arada bağlantı var diye işe aldılar bayramdan sonrası için ama ne güvenim var oraya ne de heves kaldı sizce normal mi bu üslup?
Güncellemeler
1 ay
Bir de bana diyor plazalarda çalışma hayalin varsa boşuna yorma bizi diyor
İş görüşmesinde patronun bu saygısız üslubuna sinirlenmek normal mi, işe yine de başlamalı mıyım?
Cevapla