23 yaşındayım, evlenmek istediğim kişi 34 yaşında ama ailem istemiyor, onaylamıyor. Kim haklı sizce?
1 ay
23 yaşındayım, evlenmek istediğim kişi 34 yaşında ama ailem istemiyor, onaylamıyor. Kim haklı sizce?
Yani zor 11 yaş fark. Aileler tabikide onaylamaz çünkü onların zamanında da bu kadar yaş farkı ile evlilik olmuyordu çok nadir. Dedemle babaannemin arasında 12 yaş var yani oluyor bir şekilde. Ama işte zor dediğim bu tür engellerin karşınıza çıkması.
Nesi zor mesela
Kafa yapılarınız aynı olmaz. Sen gençliğinin baharında bazı şeyleri arzu edip isterken mesela kıyafet kombini veya tatil beldeleri ya da arkadaşlarınla gezmek tozmak falan, bu isteklerin ona saçma gelebilir ve seni olgun bulmayabilir çünkü 23 yaşındaki bir insanla 34 yaşındaki insanın kafa yapısı bir olmaz.
Canım benim, yaş farkı ilişkilerde elbette konuşulan bir konu. Ailenin endişeleri de kuşkusuz seni düşündükleri içindir. 💖 Önemli olan senin ne hissettiğin ve bu ilişkide mutlu olup olmadığın. Ailenle açıkça konuşup sevgilinle aranızdaki uyumu, geleceğe dair planlarınızı onlara anlatmaya çalış. Onların da kaygılarını dinle. Unutma, bu senin hayatın ve kararların. Kalbinin sesini dinle ve sevgiyle hareket et! 🥰
Cevap
17Cevap
Cok olgun olur düşünceleriniz ters düşer en basit örneği sen kafede avm de takılalım dersin onun artık içi ve hevesi geçmiştir dağa bayıra gitmek ister yani ablamdan biliyorum
Yaşı büyük olanlar genelde bu şaşmaz kullanıp atar çok üzülürsün böyle şeylere gerek yok akranlarınla takıl 23 yaşındasın mesela 26 daha uygundur örnek
Daha küçücüksun neden baban yaşındaki adamla evlenmek istiyorsun anlamıyorum ki
Babam yaşındaki mi 😂😂
Ben de genç erkeklere bakarım
Hemen hamile kalacağımı nereden çıkardın aşko 😂
Ah yavrum ah sen hala işin dalgasindasin tamam evlende gör gününü. Ne bu evlilik aşkı anlamıyorum çok mu meraklisin anlamıyorum. Diğer cevaplarını da okudum aklın cidden çok havada. Seviyorum onu parasından banane bilmem ne gibi laflar etmişsin. İyi anlaşıyoruz falan diyorsun. Kendi yaşındaki biriyle de tanışıp iyi anlasabilirsin ama sen daha genç olduğun için kimseyi de tanımadığın için ilk gördüğün erkekle çok iyi anlaşıyoruz diyorsuun ama evlilikle bu işler böyle yürümüyor. Sevgi bir yere kadar ve güvenme öyle. Kimseyle aynı eve girene kadar anlayamazsın. Ya adam kötü biri çıkarsa? Senin hayat tecrüben yok. Evlenirsin bir iki sene sonra boşanmış gencecik bir kadın olarak hayatına devam edersin o zaman aklın başına gelir. Aileni dinle onlar senden daha çok bilgili görmüş yaşamış kişiler. İlerde başını duvarlara vurursun bak
Kötü biri değil çok merhametli adımdan daha çok eminim buna
İnsanlar evlenip boşanamaz mı ne alakası var evet ikinci karısı olacağım ayrıca kıskanç olmasıyla ne alakası var
gayet iyi yaş uyumu. cokta mutlu olursun sana prenses gibi bakar ömrün boyunca.
Nereden biliyorsun prenses gibi bakacağını
valla kendimden yola çıktım. benle yaş farkı olacak bir sevgliye prenses gibi bakardım. kişiliği oturmuş karakteri oturmuş her olgun erkegin yapacağı bence bu olmalı diye düşünüyorum
El üstünde mi tutar beni
herşeyin üstünde tutup, ordan indirmemesi lazım
İkinci eşi olacağım ama
kaçırma prenses. turnayı gzünden vurmşsun. kıymetini daha cok bilir.
Ama çok kıskanç
kıskanç olmayan erkekler bacımdır.
Sadece yaş farkından dolayı onaylamıyorlarsa, sen haklısın. Ama başka bir nedeni varsa onu bilemem.
Aileni bu konuda üzme bence ilerleyen zamanlarda yaş farkı zorlayabilir
Neden zorlasın ki
2 tarafda haklı. Ama hayat senin, vereceğin karar seni bağlar. Diğerleri saygı duymak zorunda
Onlar nasıl haklı
Sen haklısın eminsen karşındaki insandan 11 yaş fark normal
Sen 40 olduğunda o 51 olacak arzusu azalacak sakinlik arayacak. Şu an için düşünürsen yanılırsın. 11 yaş çok fazla
Mutlu olacaksan haklı olabilirsin ama epey zor olma ihtimali yüksek
Neden epey zor olma ihtimali yüksek
Ailen istemiyorsa, ilerde sıkıntı çıkabilir.
Mutluluk senin onların değil haklı olan sensin
yaş sadece bir rakamdır ama adamın İYİ BİRİ OLDUĞUNDAN kesinlikle emin ol
Eminim
Ailen hakli bence ileriki zamanlarda cik sikinti olur
Ne zaman mesela
15 yil sonra
Ne sıkıntıları olur
Ama sen evlenio egleneceksen ve hevesini aldiktan sonra bosanacaksan birsey diyeyemem
En basta cinsellik 15 yil sonra sem 40 yasinda filan olacaksin o 50 yasinda sen hala atesli ve istekli olacaksun o senin yaninda sonuk kalacak
Alie haklıdır boş ver
Neden haklılar
Olabilir önemli olan anlaşmak
Seviyorum onu bu yeterli değil mi
Seviyorum onu seviyorum parasından banane
Adam için niye hava hoş
Nasıl oluyor bilmiyorum
Değil çok yaş farkı var
Sen haklısın
Di mi
Olabilir
11sene
Zenginse evet
Senn
Sebep yaş ise gereksiz ön yargı
Ailen haklı
Nasıl ya
Sen şapşal bir genç kızsın onlar yaşını başını almış çoluk çocuk sahibi tecrübeli insanlar. Konunun detaylarını bilmeme bile gerek yok onlar karşı çıkıyorsa onlar haklıdır. Senin daha bu yazdığım mesajda ki manayı algılayacak kapasiten yok ki onları anlayasın
Ailen haklı
Ailen hakli
aileni dinlemelisin
Neden
Hayır öyle biri değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?