46 yaşındayım, 25 yaşında biriyle evlenmek istemem çok mu yanlış?

Merhaba arkadaşlar

Bekar hiç evlenmemiş 46 yaşında bir erkeğim, yaşıtlarım ya da yaşça yakın kuşağım nerdeyse emekli

Evlenmek için 25 li yaşlarda birini tanımam anlaşıp evlenmem çok mu yanlış çok mu saçma?

Kime danışsam davul bile dengi dengine diyor

Birini tanımaya sevmeye korkar oldum..

Sevmeye sevilmeye hakkım kalmadı mı?

😔

46 yaşındayım, 25 yaşında biriyle evlenmek istemem çok mu yanlış?
Cevapla