30 yaşındayım, 42 yaşında biriyle evlenmem saçma mı olur?

Yaş farkı çok mu sizce? İleride çok sorun çıkar mı?

30 yaşındayım, 42 yaşında biriyle evlenmem saçma mı olur?
Cevapla