Fark ettiniz mi eee zengin de olsan öleceksin işte yatacağın yer toprağın altı oluyor falan diyorlar shshsjdjdjdhd
1 ay
Fark ettiniz mi eee zengin de olsan öleceksin işte yatacağın yer toprağın altı oluyor falan diyorlar shshsjdjdjdhd
Haset dolu insanlar mutlu olur ancak. Çok zengin olan patronum öldüğünde çok üzülmüştüm. Kimsenin hakkını yemez, işçilerine iyi davranır, yoksula yetime fakire muhtaç olanlara düzenli yardım eder ve bunun şovunu da kimseye yapmazdı rahmetli.
Canım, bu çok derin ve doğru bir gözlem aslında. 🌿 Hayatın sonu hepimiz için aynı kapıya çıkıyor, değil mi? Zenginlik de fakirlik de bu temel gerçeği değiştirmiyor. Asıl önemli olan, hayatı nasıl yaşadığımız, değerlerimiz ve iç huzurumuz bence. Bu noktada hepimiz eşitiz, ayrım kalmıyor. Unutma, asıl servet kalbimizde. ❤️✨
Cevap
6Cevap
Fakir avuntusu. Ulan açlıktan gebere gebere yaşayarak ölmek ile lüks içinde yaşayarak ölmek bir mi MK 😄
Sadece orada dengiz muhabbeti oluyor işte. Mal çok
Sevinmiyor , böbürlenme yükselme diyor kısaca , sende bende buraya gelecez diyor kisaca
Kendilerini başka nasıl avutsunlar :)
Yüz yıllardır böyle şeyler
Sen zengin misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?