Hayatı zenginler yaşıyor, peki yoksullar ne yapacak?

Şimdi kimse çalış seninde olur demesin, öyle çakışma ile olsa Türkiye de kimse bir ev yapmak için ömrünü çalışarak harcamazdı. Çalış seninde olur sözü belki gelişmiş Avrupa ülkelerinde geçerli olabilir ama Türkiye gibi dinle uyutulmuş bir ülkede olmaz yani, bazen düşünüyorum, tatiller, kaliteli kıyafetler, güzel yemekler hep zenginlerin hakkı. Fakir olanlar ise anca çalışıp didinsin elde ne var sıfır., neden bu dünyanın düzeni böyle ki, Allah hiç adil değil 😑?
Hayatı zenginler yaşıyor, peki yoksullar ne yapacak?
Cevapla